חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

שיעור ריקוד סלסה באורלנדו

שיעור ריקוד סלסה באורלנדו

Orlando Salsa Lessons, Mojitos, Nightclub

עזרה עם תכנון החופשה באורלנדו?

שיעור ריקוד סלסה באורלנדו

אורלנדו היא היעד המושלם לאנשים שרוצים להירגע ולקחת את זה בקלות בטיול רגוע ונעים. במקביל אורלנדו היא היעד המושלם למי שאוהב לחגוג את החיים בבילויים. על אף שאורלנדו ידועה בזכות פארקי השעשועים המעולים שלה, זו לגמרי לא הסיבה היחידה לבקר אותה. בין אם אתם מטיילים עם הילדים או לבד יש המון מה לעשות ומה לראות שם.

אם בא לכם לפנק את עצמכם בזמן שאתם באורלנדו, יהיו לכם לא מעט אפשרויות, עם זה המסעדות השוות של אורלנדו, ברים ובתי קפה, מועדוני לילה ובעצם כל מה שהייתם מצפים למצוא בעיר כמו אורלנדו. אז אם אתם נוסעים בלי הילדים או שבא לכם רגע לבד כל מה שאתם צריכים לעשות זה שיעור סלסה באורלנדו (Orlando Salsa Lessons, Mojitos, Nightclub).

כדאי למהר ולהזמין את הכרטיסים מראש מפני שהביקוש עבור החוויה מאוד גבוה, לכן ככל שתקדימו ותזמינו את הכרטיסים כך תוכלו להבטיח את מקומכם. אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על שיעור סלסה באורלנדו כדי שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם על הצד הטוב ביותר.

לרקוד ולשתות כל הלילה בשיעור סלסה באורלנדו

שיעור סלסה במסיבת הריקודים הלטינית של אורלנדו. אחת החוויות הכי קצביות בעיר, עם הקוקטייל הקובני הידוע מוחיטו תלמדו לרקוד סלסה במסיבה אל תוך הלילה. ללא ספק חווית חיי הלילה האולטימטיבית באורלנדו, העאב מחולק למספר חלקים, בשלב הראשון מתחילים את הערב בארוחה ספרדית אותנטית עם טאפאס וקוקטיילים.

אחרי הארוחה הטובה מתחילים את שיעור הסלסה זהו שיעור של שעתיים אשר מועבר על ידי המורים הטובים ביותר בעיר, השיעור מתבצע ברחבה גדולה של המועדון עם מוזיקה לטינית מעולה. בסוף השיעור עוברים למועדון הלילה מנגו למסיבת הריקודים הלטינית הכי טובה בעיר.

המסיבה נמשכת עד שתיים בלילה וכוללת תקליטנים בינלאומיים, בר טרופי עם מגוון קוקטיילים ומרפסת חיצונית ענקית, במועדון תוכלו ליישם את מה שלמדתם בשיעור הסלסה ולרקוד עד אור הבוקר באווירה קובנית לטינית אמיתית.

על פי ביקורות של אנשים שביקרו במסיבה זוהי אחת המסיבות הלטיניות הכי טובות בעיר, האווירה במועדון מדהימה ומורי הריקוד פשוט מקצוענים אמיתיים ומאוד חביבים. הארוחה מאוד טעימה וכמובן המוחיטו אשר מוגש באירוע סופר טעים. 

מידע שימושי על שיעור סלסה באורלנדו

שיעור סלסה באורלנדו זוהי אחת החוויות הכי כיפיות בעיר, הפעילות מתקיימת באחד ממועדוני הלילה הכי פופולריים באורלנדו מנגו טרופיקל קפה אורלנדו (Mango's Tropical Cafe Orlando) ונמשכת עד השעות הקטנות של הבוקר. 

כדאי לקחת בחשבון שהביקוש לשיעור מאוד גבוה לכן בהחלט מומלץ בחום לקנות את הכרטיסים לשיעור מראש באינטרנט ולהבטיח את מקומכם. לאחר הזמנת הכרטיסים תקבלו אישור הזמנה ואת הכרטיס עצמו למייל, את הכרטיס יש להציג בקופות הכניסה של המועדון. 

כרטיס הכניסה כולל ארוחת ערב או טאפאס וקוקטיילים, החל מהשעה שבע בערב עד שמונה, שיעורי ריקוד סלסה על ידי רקדנים מקצועיים עד השעה עשר, לאחר מכן תתקיים מסיבה במועדון מנגו החל מהשעה עשר עד השעה שתיים בלילה, החוויה נגישה לכסא גלגלים כל המשטחים של המועדון בנויים בצורה נגישה.

חשוב להגיע עם נעליים סגורות ובגדים נוחים, במידה ומשהו קורה ואתם לא יכולים להגיע הכרטיס כולל אפשרות של ביטול עד עשרים וארבע שעות לפני המועד של השיעור. מבחינת השיעורים הם מתאימים לכל הגילאים, אך כניסה למועדון הריקודים היא החל מגיל עשרים ואחת.

אוהבים לרקוד סלסה? מגיעים לאורלנדו? שיעור סלסה באורלנדו כל מה שחשוב לשאול

האם שווה ללכת לשיעור סלסה באורלנדו?

אם אתם מחפשים חוויה ייחודית בלתי נשכחת שיעור סלסה באורלנדו הוא ללא ספק הפתרון המושלם. שיעור סלסה באורלנדו זוהי אחת החוויות שלא תשכחו במהרה, השיעור מתקיים באחד המועדונים האייקונים של אורלנדו, השיעורים מועברים על ידי הרקדנים הטובים ביותר בעיר בהחלט שווה לבקר בשיעור.

מה כולל שיעור סלסה באורלנדו?

שיעור סלסה באורלנדו כולל מלבד השיעור גם ארוחת ערב וקוקטיילים עם המוחיטו המפורסם, שיעור ריקוד סלסה למשך של שעתיים על ידי הרקדנים הכי טובים בעיר ולאחר מכן מסיבה במועדון מנגו המקסים. המסיבה נמשכת עד אור הבוקר ותוכלו ליישם את צעדי הריקוד שלמדתם קודם בשיעור סלסה באורלנדו עם מוזיקה לטינית אמיתית וקצבית.

איפה מתקיים שיעור סלסה באורלנדו?

שיעור סלסה באורלנדו ממוקם במועדון מנגו המפורסם בכתובת: Mango's Tropical Cafe-Orlando 8126 International Dr, Orlando, FL 32819, ניתן להגיע ממרכז העיר באוטובוס קו 42, במידה ואתם מגיעים עם רכב יש חניון גדול בתשלום סמוך למועדון. כדאי לקחת בחשבון שבאזור של המועדון יש עוד אטרקציות מעולות, בהחלט שווה להקדים קצת ולטייל באזור המקסים אשר נמצא בערך שעה נסיעה ממרכז העיר אורלנדו.

מה כדאי לדעת לפני שהולכים לשיעור סלסה באורלנדו?

החוויה של שיעור סלסה באורלנדו מתאימה לכל הגילאים עם זאת כדאי לקחת בחשבון כניסה למסיבה במועדון היא החל מגיל עשרים ואחת, כמו כן החוויה נגישה לכסא גלגלים, במידה ואתם זקוקים לשירות חשוב לעדכן זאת בעת ההזמנה. חשוב להגיע עם נעליים סגורות ובגדים נוחים. 

לחזור למשהו ספציפי?
תערוכות עכשיו באורלנדו
דילוג לתוכן