חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

השכרת סירה זוגית לשייט כיפי באורלנדו

השכרת סירה זוגית לשייט כיפי באורלנדו

השכרת סירה זוגית

עזרה עם תכנון החופשה באורלנדו?

השכרת סירה זוגית לשייט כיפי באורלנדו

אורלנדו פלורידה נחשבת לבירת פארקי השעשועים של ארצות הברית אך זה ממש לא אומר שזה כל מה שיש לעשות שם. אורלנדו מציעה לתייר מגוון רחב של אפשרויות בילוי ואטרקציות מכל הסוגים, הטבע המדהים שמקיף את העיר מספק אינספור חווית מלהיבות.

לא הכל חייב להיות בהילוך גבוהה ולפעמים צריך למצוא גם את הזמן לשבת ולהירגע להנות מהרגע. השכרת סירה זוגית לשייט כיפי באורלנדו זוהי אחת החוויות שבהחלט עונות על הנקודה הזאת ומספקת הנאה רבה.

השייט נערך באמצעות סירה מסוג קטמרן דרך שרשרת האגמים של קלרמונט בתוך טבע מדהים עם נופים מקסימים ואווירה כיפית, זוהי בהחלט אטרקציה שווה במיוחד מושלמת למשפחות או לזוגות רומנטיים, לכן אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת כדי לתכנן את היום שלכם עם השכרת סירה זוגית לשייט כיפי באורלנדו.

קפטן ליום אחד באגמים של קלרמונט

השכרת סירה זוגית לשייט כיפי באורלנדו על פני שטחים פתוחים של ביצות ואגמים אקזוטיים זוהי אחת החוויות המהנות ביותר שתוכלו לחוות באורלנדו. השייט מתקיים באמצעות סירת קטמרן אשר מכילה שתי אנשים בלבד.

כמובן אתם לא לבד והסיור נערך עם מדריך אשר מוביל אתכם אל נקודות ציון חשובות כך שתוכלו לראות את מגוון בעליי החיים שזהו בית גידולם הטבעי, הנוף המקומי מעניק לכם רגעים של טבע מדהים, כמובן שתוכלו לצלם כמה תמונות שרק תרצו ולשמור למזכרת את החוויה המדהימה.

בעת הסיור תוכלו לשמוע את ההסברים של הדריך שמלווה אתכם, בכל סירה יש רמקול בו תוכלו לשמוע את המדריך וללמוד על האזור המקסים האקולוגיה המעניינת וכמובן על הצמחים ובעלי החיים שחיים באזור.

מידע שימושי על השכרת סירה זוגית לשייט כיפי באורלנדו

כמו הרבה אטרקציות באורלנדו, את הכרטיסים עבור השכרת סירה זוגית לשייט כיפי באורלנדו מומלץ לקנות מראש באינטרנט ולחסוך זמן ולא מעט כסף. מחירו של כרטיס הוא מאה ותשע דולר לאדם והוא כולל, סיור באורך של שעתיים עם סירת קרטמן זוגית, מדריך מלווה, ומים.

לאחר הזמנת כרטיסים אתם מקבלים אישור הזמנה במייל איתו נרשמתם. כרטיס זה כולל גם אפשרות ביטול של עד עשרים וארבע שעות לפני המועד של השייט. כדאי לקחת בחשבון שיש להיות מעל גיל שמונה עשרה שיהיה רישיון נהיגה בתוקף.

השייט מתאים לילדים מעל גיל חמש וכמובן לא מתאים לנשים בהריון, כמו גם קחו בחשבון שהשייט אינו נגיש לכיסא גלגלים. במידה ומזג האוויר אינו מאפשר לצאת לסיור תוכלו לשנות את המועד שלו או לקבל את כל כספכם חזרה במידה וזה לא מסתדר.

כמו כן כדאי לקחת בחשבון שהשייט מחייב מאמץ מסוים ומתאים לאנשים בעלי כושר גופני בינוני ומעלה. בכל מקרה אין ספק שהשכרת סירה זוגית לשייט כיפי באורלנדו זוהי אחת החווית המהנות ביותר במיוחד אם אתם אוהבים טבע מה שאורלנדו מספקת בכמות רבה.

השכרה של סירה זוגית לשייט באורלנדו זוהי חוויה מדהימה של טבע, זהו שייט של שעתיים אשר לוקח אתכם דרך אגמים פתוחים, ביצות ונהרות. הסיור יתקיים עם מדריך אשר מלווה אתכם ולוקח אתכם לכל המקומות הכי מעניינים באזור, אפשר לומר שאתם בהחלט יכולים לצפות לחווית טבע יוצאת מן הכלל.

המחיר של שייט בסירה זוגית באורלנדו הוא 109 דולר לאדם, הכרטיס כולל שייט בן שעתיים מלווה עם מדריך צמוד, מים מינרלים, סירה זוגית מסוג קטמרן וכמובן טבע מקסים ואינספור תמונות למזכרת, יש הפסקות בדרך בהן תוכלו לצלם ולהנות מהטבע הייחודי והמקסים.

לא, השייט מתאים לילדים החל מגיל חמש, הוא אינו נגיש עבור כיסא גלגלים וכמו כן אינו מתאים לנשים בהריון, יש גם הגבלת משקלים עבור אנשים אשר שוקלים יותר ממאה שלושים קילו.

נקודת המפגש של השייט נמצאת בכתובת: 10354 Cypress Cove Ln, Clermont, FL 34711, במידה ואתם מגיעים עם רכב, תוכלו לרשום את הכתובת באחת מתוכנות הניווט ולמצוא את המקום בקלות, כמו כן יש במקום חניון גדול.

לחזור למשהו ספציפי?
תערוכות עכשיו באורלנדו
דילוג לתוכן