חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרטיסים

מיני גולף אורלנדו

מיני גולף אורלנדו

עזרה עם תכנון החופשה באורלנדו?

מיני גולף אורלנדו

אורלנדו היא מושלמת לטיול משפחתי, הריכוז הגדול של האטרקציות הרבות הופך אותה לגן עדן של פארקים ומקומות בילוי לכל המשפחה, אם זה הפארקים הגדולים של דיסני או יוניברסל סטודיו או מקומות קטנים וחביבים כמו מיני גולף אורלנדו אשר מהווה מקום בילוי נפלא למשפחות עם ילדים.

לפעמים הדברים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל הגדול, ביקור במינ גולף אורלנדו זוהי חוויה מעולה מלווה בכיף טהור צחוקים וגם תחרות מי יצליח להשחיל את הכדור הכי טוב, בהחלט מאתגר ומהנה כאשר כל המשפחה יחד משחקים בכל הגילאים.

מתחם מיני גולף באורלנדו נפתח כבר לפני עשרים וחמישה שנים ומהר מאוד הפך להצלחה כבירה, הם כל הזמן משפרים ומשדרגים את המסלולים ומשקיעים מאוד בתחזוקה של המתחם, אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על מיני גולף אורלנדו כדי שתוכלו לתכנן את הביקור שלכם במקום בקלות.

מיני גולף אורלנדו גולף מיניאטורי בנושא פיראטים

מיני גולף אורלנדו הוא מסלול גולף מיניאטורי בנושא פיראטים השוכן בגולדן מייל של גרייט יארמות', יש חמישה מסלולי מיני גולף שונים שכל אחד מהם עם שמונה עשרה גומות ברמות קושי הנעות בין קל בינוני לקשה, החלל מעוצב בצורה יוצאת מן הכלל עם נופים מרשימים מפלי מים, מערות, גשרים להולכי רגל בסגנון טרופי כיאה לשודדים ופיראטים.

האווירה המגניבה במקום ללא ספק מוסיפה להתרגשות וכאשר המשחק בשיאו כל אחד רוצה להיות בצד המנצח, המסלולים עוברים בין הרפתקאות שונות בנושא של פיראטים וברקע יש מוזיקה מתאימה לנושא כאשר המסלול עובר דרך ספינות שקועות, מפלי מים שוצפים בחוזקה, מבוכים ומחבואים של פיראטים וצמחייה טרופית עבותה.

כאשר אתם משחקים כדאי להיזהר מירי תותחים תועים משלד מפחיד שמפגיז בירי תותחים מהרפסודה הישנה שלו לאורך המסלול, אם אתם רוצים לנצח במשחק כדאי לכם להישאר ערניים שלא להיפגע מאחד הפגזים, אין לכם באמת מה לחשוש הכל באווירה מבדרת ומושלמת לזכרונות מושלמים לכל בני המשפחה.

כרטיסים שעות פעילות וכל מה שצריך לדעת על מיני גולף אורלנדו

על אף שאורלנדו מציעה אינספור אטרקציות מומלצות לכל המשפחה מיני גולף אורלנדו היא אחת האטרקציות האהובות ביותר על משפחות עם ילדים שמגיעים לבקר בעיר המקסימה, את הכרטיסים כדאי לקנות מראש באינטרנט, מחיר של כרטיס כניסה הוא חמישים וחמישה שקלים לאדם.

כרטיס כניסה למיני גולף אורלנדו כולל, כניסה למתחם המלהיב ומשחק אחד במסלול בן שמונה עשרה גומות, לאחר רכישת כרטיסים אתם מקבלים אישור לטלפון למייל ממנו נרשמתם, כדי לממש את הכרטיס עליכם להגיע למקום לחנות של המתחם שם יהפכו את הכרטיס לתקף.

כמו כן הכרטיס כולל אפשרות של ביטול עד עשרים וארבע שעות לפני המועד בו אתם אמורים לבקר במקום וגם אתם יכולים להזמין את הכרטיס היום ולשלם עליו עד שבעים ושתיים שעות לפני שאתם מגיעים, כאמור מיני גולף אורלנדו הוא מקום אידיאלי לבילוי עם הילדים, מומלץ לתכנן את הביקור במקום מראש במיוחד עם אתם מגיעים עם ילדים קטנים.

מיני גולף אורלנדו הוא מתחם בילוי מבדר לכל המשפחה, ש במקום חמישה מסלולי מיני גולף שלכל אחד מהם יש שמונה עשרה גומות, המתחם כולו מעוצב בנושא פיראטים והוא מכניס אתכם להרפתקה משפחתית עם נופים טרופים מרשימים ופיראטים שיורים מתותחים כדי להפריע לכם לשחק.

המתחם פתוח כל ימות השבוע, שני עד שישי החל מהשעה 10:00. עד  16:00 כדאי לקחת בחשבון הכניסה למקום היא עד שעה לפני הסגירה.

מחיר של כרטיס כניסה למיני גולף אורלנדו הוא 55 שקלים לאדם, הכרטיס כולל כניסה חופשית למתחם ומשחק במסלול אחד עם שמונה עשרה גומות, במידה ואתם מעוניינים מכל סיבה שהיא לבטל את הכרטיס תוכלו לעשות זאת עד עשרים וארבע שעות לפני המועד של הביקור שלכם במקום.

מיני גולף אורלנדו נמצא בכתובת: 8501 International Dr, Orlando, FL 32819, ניתן להגיע ממרכז העיר אורלנדו באמצעות אוטובוס קו 38, במידה ואתם מגיעים עם רכב אתם יכולים לרשום בוויז או בגוגל מפות את הכתובת של המתחם, כמו כן יש חניון גדול בקרבת מקום.

לחזור למשהו ספציפי?
תערוכות עכשיו באורלנדו
דילוג לתוכן